lørdag 8. mars 2008

Herren er min Hyrde!


Herren er min hyrde jeg mangler ingenting!
I johannes 10.11 og utover står det om Den gode hyrde.
Hyrde.. det er en som passer på sine sauer.
Joh.10.11. Jeg ( Jesus) er den gode hyrde. Den gode hyrde gir ditt liv for sine sauer.
Vi er sauene Jesus passer på!
Så lenge vi forblir sauer, seirer vi.
Selv om vi er omgitt av av tusen ulver, seirer vi.
Men så fort så vi blir ulver, blir vi beseiret, for da mister vi beskyttelsen fra Hyrden som ikke metter ulver, bare sauer.
så lenge vi er sauer, passer jesus på oss, det er fantastiskt å vite!
Han beskytter oss uansett alltid!

2 kommentarer:

Helene sa...

Æ så fint det verset!

Oddbjørn sa...

Flott å lese. Utrolig å kunne si - jeg mangler ingen ting - det gir litt fokus på å være takknemlige for at vi har det så utrolig godt.

Lunsjen i dag smakte så sinnsykt godt - og jeg tenkte: Kjære Gud, må du være nær alle som sulter akkurat nå!