onsdag 30. april 2008

Kairos 9 mai

Hei

Det var forslag på forrige Kairos om å ha neste samling oppe i kirken. Lovsangen går sin gang, men spørsmålet er hvordan vi skal legge det opp.

Her er noen alternativer som også kan kombineres. Hva tenker dere?

* Tale om Den hellige Ånd

* Gruppeopplegg (slik som sist der vi delte oss og gikk i grupper)

* Bønnevandring - men ulike poster med fokus på Den hellige Ånd (DHÅ) og hva Ånden gjør:



  • Leder oss til Jesus og nåden (nattverdspost)

  • Lapper: skrive "Dette lurer jeg på..." (lese noen spørsmål og forsøke å svare mot slutten)

  • Forbønn: utrustning / bli fylt av DHÅ

  • Lysglobe: misjon

  • Løftesblomst med tekster om DHÅ
  • Andre forslag...

5 kommentarer:

Helene sa...

Æg syns det funke bra med grupper. Har og fått respons fra andre som sier at dei syns det er jilt at me får diskutera å snakka i lag;)

Frank Tore sa...

støtte den!
høres ut som et bra opplegg :)

Anonym sa...

Eg suns d va veldig bra sist gong me gruppe, å eg vett mange andre au så suns d, så eg suns me sga satsa på gruppe.:)

Anonym sa...

Grupper!

Unknown sa...

Eg e veldikt enige i at gruppe va veldikt vellykka sist gång, og mange andre syns ao d. Men... tenk viss d varte liga bra m bønnevandring? elle tale? må jo prøva noge nytt en gång. men uansitt syns eg at dei gruppene sko ver en del av d, enten d e hoveddelen, eller at me går i gruppe i slutten av møde å snakke litt;)