lørdag 2. februar 2008

Indre styrke (eksempel)


Et eksempel på hva hver av dere kan gjøre for å legge til et innlegg (en historie,et vers + noen få linjer)


Ved Jesu dåp hørte han Guds stemme:


Og det lydde ei røyst frå himmelen: "Dette er Son min, han som eg elskar, i han har eg mi glede."

Matt 3,17


Jesus var både sann Gud og sant menneske. Som menneske var han redd, svak, kanskje deppa noen ganger, følte seg avvist av folk som ikke ville tro på han.


Men han hadde en indre styrke som gjelder for alle disipler: Han visste at Gud var glad i han og alltid ville være nær! Ja, faktisk står det at han "gleder seg over oss".

2 kommentarer:

Frank Tore sa...

Kjempeopplegg, Oddbjørn!
Kommer definitivt til å sjekke innom her fremover.
:)

Anonym sa...

Å d er derfor Jesus alltid forstår oss, siden han har opplevd alt d vi har me smerter og ikke minst gleder!! Han er rett å slett den beste vennen en kan ha!Går bibelskole-får masse god undervisning om d og annet godt!
Jesus helar och upprettar enn i dag!!
-Kom bort i sida her da jeg skulle søke på "kjærlighetsbrev til min Far!" Virker som ei spennende side! :o)